اکسپنشن هانیول مینی بوس 4تن

  • کد کالا : -
  • تعداد مشاهده : 2762 بار
  • وضعیت موجودی : موجود
  • قیمت :     تماس بگیرید!

انتخاب های در دسترس


تلگرام فیش بوک اینستاگرام لینکداین تویتر

اندازه کالا:   -

جنس کالا:   -


سلام به همگی! منتظر نظرات خوب شما هستیم


یک بررسی بنویسید

توجه : HTML بازگردانی نخواهد شد!

ارسال از طریق اداره پست یا بصورت تیپاکس و یا ترمینال اتوبوس انجام می گیرد

در صورتی که خرید بصورت پرداخت آنلاین انجام گیرد هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد که به مجوع قیمت اضافه خواهد شد ما این امتیاز را به خریداران فروشگاه که مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت نمایند قائل می شویم که از هر شهری که باشند چه دور چه نزدیک هزینه ارسال را 7000 تومان در نظر می گیریم

در صورتیکه خرید بصورت انتقال کارت به کارت باشد مشتری مختار است که هزینه پستی را هنگام انتقال مبلغ کالا به همراه مبلغ کالا انتقال دهد یا اینکه هزینه پستی را درب منزل به مامور پست تحویل نماید.

روشهای مختلف ارسال
1- پست ویژه ( تحویل 1 تا 2 روز کاری ) :در این روش ارسال اگر سفارش خود را تا قبل از ساعت 12 هر روز ثبت کنید محصول خریداری شده روز بعد از خرید تحویل مشتری خواهد شد و اگر سفارش بعد از ساعت 11 ثبت گردد تحویل کالا 2 روز به طول خواهد انجامید.
2 - پست پیشتاز ( تحویل 2 تا 4 روز کاری ) : در ارسال پست پیشتاز بسته به محل تحویل کالا ، دریافت توسط مشتری از 1 روز تا 5 روز کاری متغیر خواهد بود.
3 - تیپاکس ( تحویل 1 تا 3 روز کاری ) : مشتریان تهران و شهرستان می توانند از این سرویس استفاده کنند و سفارش خود را طی 24 ساعت تا 72 ساعت کاری از تاریخ سفارش دریافت کنید . می توانید در لینک زیر فهرست شهرهایی که توسط تیپاکس سرویس دهی می شوند را مشاهده کنید.
لیست شهرهایی که در آنها سرویس تیپاکس ارائه می شود 
4- ارسال با باربری یا اتوبوس ترمینال ( تحویل 1 روز کاری ) این مورد در مواقعی قابل استفاده است که مشتری تعجیل در گرفتن مرسوله داشته باشد. در این روش هزینه از ترمینال تا مقصد به عهده مشتری محترم می باشد. (در صورت هماهنگی شخصی توسط شما و راننده یا ترمینال بار سریع تر به دست شما خواهد رسید )
زمان ارسال سفارشات
سفارشاتی که قبل از ساعت 15 ثبت شوند در همان روز آماده ارسال خواهند بود . سفارشاتی که بعد از ساعت 15 ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد. زمان دریافت سفارشات بستگی به سرویس ارسالی که شما اتخاب می کنید دارد.
مغایرت در سفارش یا آسیب کالا
اگر بعد از دریافت سفارش متوجه مغایرت در کالا و یا آسیب و پارگی در سفارش خود شدید باید تا 24 ساعت مشکل خود را با بخش پشتیبانی مطرح نمایید تا روند تعویض کالا برای شما توضیح داده شود . در صورت موجود نبودن کالایی که مغایرت دارد و یا آسیب دیده است با هماهنگی وجه سفارش به حساب بانکی شما عودت داده خواهد شد.

محصولات مرتبط