کولر نیسان وانت

کولر نیسان وانت


تولید وانت نیسان به خیلی سالها قبل برمیگردد و این خودروی توانمند جزء خودروهای خیلی قدیمی ست و همانطور که میدانید این خودرو فاقد کولر است .اما در سری جدید این خودروی قدیمی شرکت تولید کننده اقدام به نصب کولر نیسان کرده و سعی کرده تغییری هر چند جزئی در تولید آن ایجاد کند.اما این کولر نصب شده دارای معایبی ست .نیسان ماشین ویژه باربری ست و کولر این خودرو باید به گونه ای طراحی میشده که در صورت روشن بودن کولر ،به وقت حمل بار حرارت موتور خودرو بالا نرود یا به عبارتی آمپر خودرو بالا نرود.اما امپر این خودرو وقتی  کولر روشن است و حامل بار است بالا میرود و کولر خنکی مطلوبی نخواهد داشت.از دیگر معایب کولر وانت نیسان این است که جای رادیاتور کولر نیسان که توسط شرکت تولید کننده نصب شده مناسب نیست و همینطور اینکه سایز رادیاتور کولر وانت نیسان مناسب نیست و میتوانست با واقع شدن در جای مناسب تر، بزرگ تر باشد تا خنکی مطلوب تری داشته باشد. متخصصین شرکت صفر تا صد با نصب کندانسور بزرگتر و قرار دادن آن در جای بسیار مناسبت تر تغییری بسیار مهم و کارامد در سیستم کولر این خودرو ایجاد کرده اند و اینگونه احتمال خرابی کولر در درازمدت به صفر میرسد. کمپرسور وانت نیسان بسته به انژکتور یا دیزل بودن آن متفاوت است. کمپرسور نیسان انژکتوز تنها میتواند  کمپرسور کولر 507 ساندن باشد حال انکه  کمپرسور نیسان دیزل میتواند کمپرسور 508 ساندن و یا  507 ساندن باشد . 
شرکت صفر تا صد با 30 سال سابقه و دارنده گواهینامه از شرکت سیتروئن فرانسه و چندین شرکت دیگر معتبر دنیا، با بهره گیری از معتبر ترین برند های دنیا عرضه کننده کمپرسور،کندانسور،کویل اواپراتور، شلنگ و دیگر قطعات کولر انواع اتومبیل سبک،سنگین و فوق سنگین خارجی و ایرانی میباشد

نصب کولر نیسان سایپا،مینی بوس بنز و انواع خودروی سبک و سنگین با ضمانت
پخش و فروش به سراسر کشور
01733345081-82 -09115187870
01733332218
مدیریت عبدالخلیل اتایی 09113767367
ساعت کاری 8 صبح الی 20 شب



    برچسب ها


    دیدگاه شما


امیر      

سلام من نیسان یخچالدار دارم خواستم ببینم بدون نصب کمپرسور دوم،از همین کمپرسور و کندانسور و مخلفات و... که به یخچال وصله؛ میشه واسه داخل اتاق هم لوله کشی کرد و کولردارش کنید؟؟




ثبت دیدگاه